Šimon Šicko: „Z tohoto sa Igor Matovič už nedostane, pretože nepočúva nikoho rozumného.“
Autorom je Šimon Šicko, CEO Pixel & Co-Founder PixelFederation, YPOer. Jeho PIXEL FEDERATION má obrat 33 miliónov eur, aj tak sa za úspešného nepovažuje. Slovenskú firmu založil v roku 2007. Dnes je najúspešnejším slovenským herným štúdiom. Spoločnosť v roku 2018 vykázala historicky najvyššie tržby vo výške 33,8 milióna eur.
Je plošné testovanie zlá idea? Ako sa to vezme.
Začal by som tým, ako sa staviame k nápadom u nás vo firme:
“Idea neznamená nič pokiaľ ju nevieš exekuovať a dotiahnuť.”
Za mňa sa pri rozhodovaní držím jednoduchého Venn diagramu.
1. Je priestor na trhu
2. Chceme to robiť (passion)
3. Vieme to robiť (skill).
Úprimne, často podceníme bod 1. a hlavne bod 3. .
A teraz naspať k plošnému testovaniu.
1. Nápad (OK)
2. Vieme / poznáme proces? (NIE)
3. Má ho kto vykonať (NIE)
4. Spôsob akým sa celá vec komunikuje (FAIL)
5. Poznáme následné kroky B, C, D v čase t+1 – (NIE).
6. Podľa posledného researchu troch renomovaných psychológov je pre spoločnosť – ľudí najväčším problémom NEISTOTA. (Adam Grant, Daniel Coyle, Jeff Polzer) – „neistota vyvoláva stres, stres spúšťa nezdravé procesy, je to clusterfuck neistoty.
7. Antigen vs. PCR. Hádajte, čo sa stane a ako to celé dopadne? Idea ala “Počiatkova vila” bez hlavy a paty je jeden veľký politický bullshit.
8. Pôjdem na tie testy? Áno, zaplatím si (mám tú možnosť a šťastie) vlastný PCR test tak, ako to robíme každý týždeň. Škoda, že väčšina ľudí túto možnosť nemá.
9. Jarovi Naďovi som napísal, že mu držím palce lebo to bude potrebovať. Z tohoto sa Igor Matovič už nedostane, pretože nepočúva nikoho rozumného. #covid #politika
(Ak vás tento článok zaujal, redakcii Dalito.sk môžete darovať kávu)