Klienti Allianzu všetko vybavia cez nový osobný online účet
- Môj Allianz je jednoduchší, prehľadnejší, intuitívnejší a jeho zriadenie trvá pár minút
- V portáli Môj Allianz sú všetky poistné zmluvy, poistné udalosti aj informácie o platbách na jednom mieste
- Stále pribúdajú nové funkcionality
Detailný prehľad všetkých poistných zmlúv, platieb, poistných udalostí aj upozornenia na nezaplatené poistné. Ďalej možnosť aktualizovať si svoje kontaktné údaje, udeliť súhlasy s elektronickou komunikáciou, dohodnúť si telefonickú konzultáciu, kúpiť nové poistenie či nahlásiť a sledovať poistnú udalosť. Toto všetko na jednom mieste ponúka nový klientsky portál Môj Allianz, ktorý Allianz – Slovenská poisťovňa spustila v lete pre svojich klientov.
Jednoduchšia forma komunikácie
Zákaznícky portál mali klienti Allianzu možnosť využívať už od roku 2017. Ten teraz nahradil nový, oveľa prehľadnejší a užívateľsky príjemnejší portál Môj Allianz. „Chceli sme prepojiť viaceré riešenia, rozšíriť možnosti a vytvoriť jedno centrálne digitálne miesto pre klienta, ktoré by mu naplno umožňovalo využívať potenciál online klientskej zóny,“ vysvetľuje riaditeľ odboru organizačného riadenia Allianz Milan Belica.
Nový klientsky portál vznikal ako odpoveď na potreby a očakávania klientov, a to nielen na Slovensku, ale aj v ďalších krajinách, kde spoločnosť Allianz pôsobí. Do testovania pilotnej verzie portálu boli zapojení aj zamestnanci poisťovne, aby pomohli doladiť posledné detaily pred jeho uvedením.
Komunikácia s poisťovňou z domova
Nové konto Môj Allianz je veľmi intuitívne a jednoduché, klient si ho môže vytvoriť sám už za pár minút online na www.allianz.sk. Všetky údaje klienta sú zabezpečené vysokými bezpečnostnými štandardmi. Po prihlásení sa do konta získa detailný prehľad o všetkých poistných zmluvách, vie si skontrolovať stav úhrad a prostredníctvom platobnej brány uhradiť poistné. Cez konto môže nahlásiť poistnú udalosť, skontrolovať riešenie svojej škody a pozrieť si aj uzavreté škody s kompletnou dokumentáciou. Nová verzia portálu okrem toho umožňuje klientovi udržiavať svoje údaje v profile a ponúkne mu poistenia s personalizovanou zľavou špeciálne pre neho. Samozrejmosťou je, že webová aplikácia je plne responzívna. To znamená, že klient má všetky spomenuté služby dostupné vo svojom mobilnom zariadení, a to bez nutnosti inštalácie ďalšej aplikácie. Keďže klienti Allianzu sú zvyknutí na najvyšší štandard, poisťovňa už teraz pracuje na nových funkcionalitách, ktoré do portálu čoskoro pribudnú.
Klienti Allianzu, ktorí ešte online konto Môj Allianz nevyužívajú, majú teraz jedinečnú príležitosť. Ak si ho aktivujú do 29. októbra, automaticky budú zaradení do súťaže o nákupné poukážky a mobilné telefóny. Pre zapojenie sa do súťaže kliknite TU.
Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s., pôsobí na slovenskom poistnom trhu už niekoľko desiatok rokov a je trhovým lídrom v poskytovaní vysoko kvalitných služieb a produktov. Patrí do poisťovacej skupiny Allianz Societas Europaea, ktorá spravuje zmluvy miliónov klientov v regióne strednej a východnej Európy
Vedeli ste, že…
- v roku 2020 sme v ankete portálu android.sk získali titul Smart Poisťovňa 2020?
- za rok 2020 získali opäť najviac Zlatých mincí za naše produkty a služby?
- podľa ekonomického týždenníka Trend sme v roku 2019 obhájili titul poisťovňa roka?
- sme v roku 2019 v ankete Fincentrum & TREND Hypotéka roka 2019 obhájili prvenstvá v poistení nehnuteľnosti a hypotéky
- sme sa v celoslovenskej ankete SIBAF® award stali najlepším poisťovateľom vozidiel v kategórií Havarijné poistenie a Poistenie občanov (majetok a zodpovednosť)?
- Nadácia Allianz v roku 2020 darovala nemocniciam pľúcny ventinálor a 3 dezinfektory vzduchu na boj s ochorením Covid-19?