Milá Tatra banka. Toto muselo niekoho v manažmente fakt bolieť

ilustračné foto: archív Dalito.sk

Ja viem, už dávno som sľubovala, že s tebou ako klientka skončím, ale moja lenivosť je stále silnejšia ako odhodlanie to aj realizovať.  Môj čas je totiž vzácny a nechce sa mi ho darovať zdĺhavým zmenám, ktoré si takýto krok vyžadujú. Tak mi treba.

Konečne ma možno nakopne moje najnovšie zistenie, ktoré ma doslova šokovalo. OK, stať sa môže, že ti padne web a nielen klienti zo zahraničia prídu o akúkoľvek možnosť realizovať platby cez internet, ale to, že ide doslova o akúkoľvek ma fakt šokovalo.

Dialóg na dve veci

To znamená, že aj cez tvoj Dialóg, kde som pre výpadok s dôverou zo zahraničia zavolala, že teda OK, padol web, stať sa môže, zaplatím to teda cez Dialóg. A tam, kvalitne vyškolená pracovníčka Tatra banky mi oznámi, že o túto možnosť som nielen zo zahraničia prišla približne pred dvoma rokmi. Mladá žena mi to musela zopakovať trikrát, aby som informácii po telefóne uverila.

„A čo mám teda teraz robiť, keďže platby nemôžem zrealizovať zo zahraničia už druhý deň a ani cez Dialóg?“ spýtala som sa pracovníčky. Okrem ospravedlnenia žiadna logická odpoveď a ani rada ako to vyriešiť. Okrem informácie, že teda na Slovensku to už ide. 🙂

Milá Tatra banka, pýšiš sa najnovšími technológiami 21. storočia, ale na najzákladnejšiu si úplne zabudla. Vlastne si ju cielene zrušila. Ak ti totiž nefunguje absolútne nič a tvoj klient v zahraničí chce urobiť úplne základný úkon, teda platbu, nevieš mu v 21. storočí poskytnúť ani to. Nie je to divné? Podľa mňa nesmierne, minimálne ak volám zo zahraničia a ako jedinú radu, ktorú dostanem je, aby som platbu vykonala na mieste. Teda v krajine, kde sa ani nenachádzam. A to vôbec nepíšem o platbe na poslednú chvíľu, jednoducho platbe, ktorú musí klient z nejakého dôvodu urobiť urgentne. Lebo možno o tom nevieš, ale aj také existujú.

Fakt dosť inak

Vymyslieť zákaz platieb cez Dialóg aj v prípade, ak je chyba na strane banky, muselo niekoho v manažmente Tatra banky naozaj bolieť… Existujú jednoducho situácie, ktoré nevyrieši ani NAJ umelá inteligencia sveta, keď tú základnú, ľudskú, niekto nepoužije.

Takže tak, milá Tatra banka, ale vlastne si ma vôbec neprekvapila. V poslednom čase z toho východného smeru sa ku mne dostávajú samé podivné informácie a novinky. Asi si treba na to len zvyknúť, lebo na Slovensku je to tak. Fakt dosť inak.

AKTUALIZOVANÉ: Po pár hodinách mi banka zavolala, že vo výnimočných prípadoch vedia platbu urobiť aj cez Dialóg na základe biometrického hlasu, ktorý mám nahlásený už roky. Tak či onak, milá Tatra banka, celé zle. Môžem len zopakovať, že existujú situácie, ktoré nevyrieši ani NAJ umelá inteligencia sveta, keď tú základnú, ľudskú, niekto nepoužije pri rozhodovaní v manažmente.

(Ak vás tento postreh zaujal, redakcii Dalito.sk môžete darovať kávu)

Môže vás zaujať: